Optimizarea SEO la nivel local este incredibil de importanta in ziua de astazi, in special daca ai un sediu sau o locatie fizica pe care clientii tai o pot vizita. Trebuie sa iei in calcul faptul ca Google are in vedere locatia fiecarui utilizator.
Astfel, cautarea unui simplu termen este realizata mai intai la nivel local, Google incercand sa iti ofere atat cea mai rapida, cat si cea mai apropiata solutie la problemele tale. Utilizatorii de internet cu experienta probabil isi aduc aminte de vremurile cand o cautare de tipul „service auto” oferea rezultate aferente afacerilor din cu totul alte orase sau chiar tari.
Evident, exista cateva lucruri pe care trebuie sa le faci pentru a-ti garanta o prezenta adecvata la nivel local! Dupa caz, acest lucru poate implica si apelarea la servicii SEO – Bucuresti sau oricare alt oras.
Optimizeaza-ti profilul Google Business
Google Business Profile este o unealta creata de motorul de cautare cu scopul de a oferi afacerilor o modalitate eficienta de a-si prezenta oferta in rezultatele cautarii. Aceasta unealta are un impact direct asupra detaliilor pe care le vezi in Google – fie in rezultate sau prin intermediul unei casute laterale de informatii specifice unei anumite afaceri.
Acea casuta laterala este de regula rezultatul unor servicii de optimizare SEO locale (Bucuresti, Iasi, Cluj, in general orase mari) realizate in mod impecabil.
Casuta de informatii Google Business poate oferi clientilor tai toate detaliile de care au nevoie pentru a lua o decizie – contact, adresa, costuri, facilitati disponibile, program si nu numai.
Ia in calcul cuvinte cheie care includ numele orasului tau
Desi aparent invechita, utilizarea de cuvinte cheie care includ numele orasului tau este o practica actuala si chiar utila. De ce anume?
Ei bine, nu multe afaceri adopta optimizarea profilului Google Business. Prin urmare, poti inca avea parte de rezultate care te indreapta catre afaceri care nu sunt in orasul tau – in acest caz, utilizatorul va adauga mereu numele orasului dupa termenul cautat.
Astfel, utilizarea de cuvinte cheie precum servicii SEO Bucuresti imbunatatesc, in general, traficul organic al website-ului afacerii tale.
Adauga o pagina de locatie in website-ul tau
Un alt aspect care poate fi de mare ajutor pentru prezenta online a website-ului tau este adaugarea unei pagini dedicate locatiei afacerii tale. Aceasta are rol in optimizarea SEO la nivel local deoarece, de regula, va exista si o harta a locatiei tale sau un link care duce catre Google Maps. Astfel, motorului de cautare ii devine mult mai usor sa identifice locatia ta exacta si sa arate celor interesati cum sa o gaseasca.
Totodata, paginile cu locatia vor duce la cautari cu rezultate exacte pentru afacerea ta. Mai exact, utilizatorului i se va oferi, in pagine de rezultate ale cautarii, o lista cu toate afacerile de tipul cautat din apropiere sau dintr-o anumita zona.
Desigur, dat fiind faptul ca SEO local este relativ inca la inceput, afacerile cu optimizarea pusa la punct se bucura cel mai mult de aceste functii Google.
Daca ai nevoie de ajutor in aceasta privinta, este recomandat sa apelezi la servicii SEO in Bucuresti sau orasul afacerii tale. Pentru o experienta SEO ca la carte in capitala, te poti baza pe specialistii The Markers – agentie de marketing digital cu servicii complete pentru afacerile din Romania!
Mai multe articole
Cum să construiești o strategie de marketing centrată pe client
Publicitatea programatică: Cum să eficientizezi bugetele de marketing
Tactici avansate de marketing pentru a crește retenția clienților