AxA Cont – si infiintarea unei firme devine o joaca

Umblatura, stres, griji, bani cheltuiti si timp pierdut. Acestea sunt cuvintele care definesc incercarea multora de a deschide o afacere in prezent. Descurajati de toata hartogaraia necesara pentru a pune pe picioare un business, romanii aleg sa renunte la visul lor de a avea propria afacere.

Ceea ce nu stiu multi insa este ca in prezent exista servicii specializate prin care ideea aceasta prinde contur repede si eficient. Da, infiintarea unei firme astazi, indiferent ca este vorba despre infiintare PFA sau SRL, este posibila si fara toata insiruirea de inconveniente cu care ne-am obisnuit. Cum? Raspunsul la aceasta intrebare il au specialistii AxA Cont. Este vorba despre serviciile profesionale pe care acestia le ofera in acest sens.

Practic de tot ceea ce presupune infiintarea unei afaceri se ocupa un specialist al companiei. Desigur, pe tot parcursul procesului clientul este tinut la curent cu statusul acestuia si cu tot ce se intampla, cu stadiul in care se afla lucrurile. Oricine poate fi beneficiarul acestor servicii. Vointa este singura necesara pentru ca perseverenta o au deja cei de la AxA Cont.

Cum se desfasora lucrurile?

Exista o serie de documente care trebuie intocmite pentru a putea depune dosarul de inregistrare al firmei. Pentru a putea incepe procesul, clientul trebuie sa puna la dispozitia delegatului AxA Cont cartea de identitate a asociatilor, trei variante de nume pentru firma si dovada sediului social. Cu privire la dovada, aceasta poate consta fie intr-un contract de vanzare – cumparare, fie intr-un extras de carte funciara.

De altfel, nu este obligatoriu ca cele mai sus mentionate sa fie predate fizic la sediul societatii. Exista de asemenea posibilitatea de a fi trimise prin e-mail sau prin posta. Iata ca lucrurile sunt mult mai simple decat erau odata. Practic astazi ai la dispozitie posibilitatea de infiintare a unei firme online – nici nu trebuie sa iesi din casa pentru a-ti deschide o afacere.

Mai departe, exista o serie de pasi bine determinati care vor fi realizati pe rand in vederea finalizarii cu succes a acestui proces. Totul incepe cu identificarea corecta a codurilor CAEN si rezervarea denumirii societatii si continua cu redactarea documentelor necesare pentru a inmatricula societatea, redactarea contractului de sediu. Dupa ce sunt pregatite actele necesare, va fi facuta programarea la notar. Se deschide contul de capital social. Dosarul intocmit se va depunde la Registrul Comertului. Ulterior, din acelasi loc vor fi ridicate actele societatii.

Pe tot parcursul procesului, clientul va beneficia de consultanta in ceea ce priveste fiscalitatea din Romania, dar totodata va fi si instiintat legat de obligatiile pe care le are pe partea de contabilitate.

Desigur, cei care doresc pot beneficia si mai departe de servicii de contabilitate, de consultanta si de altele care dicteaza in fapt bunul mers al unei afaceri. Mai ales cei care sunt la inceput de drum au nevoie de ghidare in acest sens, insa nici afacerile mari nu sunt excluse. Un ajutor specializat precum este cel oferit de AxA Cont este calea de a evita un trend descendent al business-ului.

Interesati sa aflati mai multe despre aceste servicii. Gasiti informatiile de interes pe site-ul www.axacont.ro.